.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصائب آزمون شهرداری های مازندران

یکی از کاربران با نام محفوظ در «تابناک» در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشته است:

یا ستارالعیوب...با سلام

بنده با بیست و هشت سال سن و از مازندران، یکی از شرکت کنندگان آزمون شهرداری در حوزه بابلسر هستم که در تاریخ 22 دی ماه برگزار شد. متأسفانه برخوردی در این آزمون شد که بسیار تحقیر کننده بود.

البته اینکه در نحوه صدور کارت چند بار تاریخ عوض شد، زیاد مهم نیست و اینکه تنها یک روز مانده به روز امتحان با ارسال پیامک به داوطلب اطلاع داده که امتحان از صبح به بعد از ظهر منتقل شده مهم نیست.

در ادامه به صورت خیلی خلاصه به چند مورد اشاره می‌کنم:

1 ـ در کجای دنیا با بازرسی بدنی (بازرسی دقیق!) از شرکت کننده‌ها موبایل جمع‌آوری می‌شه؟ در حالی که همه داوطلبین تحصیلات عالیه دارند و در ضمن مشخصات آنها درج و ثبت شده ودر صورت تخلف قابل شناسایی و پیگیری هستند.

اینکار در حوزه هنرستان قلی تبار بابلسر انجام شد.

2 ـ در کجای دنیا ده دقیقه پیش از آغاز امتحان به داوطلبین اعلام می‌کنند که حوزه امتحانی شما عوض و به محل دانشگاه پردیس منتقل شده، در حالی که حتی در کارت اصلاحی هم حوزه هنرستان قلی تبار ذکر شده بود این اتفاق برای تمام داوطلبین رشته کارشناسی تحلیلگر سیستم داوطلب دختر و پسر که از شهرهای دیگر آمده بودند و به این شهر ناآشنا بودند رخ داد.

3 ـ پس از مراجعه به حوزه دوم هنوز جای ما مشخص نبوده، نه شماره کارتی روی صندلی وجود داشت، نه جای مشخصی برای امتحان حتی پاسخنامه به اسم بعضی داوطبان وجود نداشت.

4 ـ متأسفانه مسئولین حوزه مربوطه (دانشگاه) با برخود بسیار زننده ای داوطلبین را با کمال بی برنامگی پنج بار از طبقه دوم به پایین و برعکس راهنمایی می‌کردند، در حالی که در پاسخ به سوال داوطلبان درباره بی نظمی عجیب در حوزه با حالت زننده‌ای فقط می‌گفتند: «اگه سختتونه، بسلامت».

5 ـ نکته وحشتناک اینکه افرادی از کارکنان دانشگاه در پاسخ سوال‌های مکرر داوطلبین چند شماره از داوطلبین را با تهدید (از نوع دیگر) یادداشت کرده؛ این افراد نه کارتی به عنوان معرف یا ناظر بر سینه داشتند، نه مشخصه دیگری.

6 ـ نکته عجیب و عجیبتر اینکه روی پاسخ نامه تاریخ شانزده دی درج شده بود، در حالی که امتحان 22 دی برگزار شد.

7 ـ از بی نظمی دیگر شروع امتحان بود، در حالی که می‌بایست در ساعت دو و نیم امتحان شروع میشد، ساعت سه و پانزده دقیقه برگزار شد.

در پایان یادآوری این نکته لازم هست که برای نام‌نویسی در این آزمون بیست هزار تومان! پرداخت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1390
من فردی هستم که هزینه ثبت نام رو واریز کردم ولی در ازمون شرکت نکردم. از به تعویق انداختن اونها مشخص بود که این امتحان یه چیزی مثل رفع مسئولیت هست و فقط می خوان بگن یه ازمونی گرفتن..... پیش بینی می شد امتحانی که شهرداری چی می گیره چیه .....
ع-ن 30 دي 1390
دوست عزیز زیاد حرص نخور و ناراحت نشو چون امتحانات ازمونهای استخدامی الکی است افراد از قبل استخدام شده اند بخاطر همین اینقدر بی نظمی و بد رفتاری است چون اهمیتی نداره برگزاری اینگونه آزمونها!!!!!!!!
م 30 دي 1390
البته بعضي از موارد بالا حوزه امتحاني ساري هم برقرار بود با اين تفاوت كه مراقبين در سر جلسه اعلام ميكردند كه تقلب ازاد است چون نيرو هاي استخدامي قبلا انتخاب شدند .
ناصر 30 دي 1390
شهرداری بهشهر یکنفر نیروی حسابداری می خواستند از یکماه قبل یک کارآموز دانشگاه گرفته بودند،برید ببینید
محبی 30 دي 1390
خدا رو شکر که بالاخره این تیترو زدید. راستش از شمال نیوز خیلی دلخور بودم که چطور همچین موضوع مهمی رو بررسی نکرده.

1-منم با لیسانس کامپیوتر و تو گرایش تحلیل سیستم شرکت کرده بودم تو حوزه چالوس. اول اینکه گرایش انتخابی من تحلیل سیستم بود و روی کارت زده بودن آمارشناس! از این مطلب گذشتیم چون وقتیمراجعه کردم گفتن تمام کامپیوترا رو زدن آمارشناس و نگران نباشید.

2-حوزه امتحانی من تغییر کرد. البته با اس ام اس بهم اطلاع ندادن. وقتی مطللع شدم بعضی بچه ها حوزه شون عوض شده، برای احتیاط دوباره به سایت مراجعه کردم و دیدم بله! حوزه منم تغییر کرده! خب حتما میدونید که خیلی ها هم مراجعه نکردن و به امتحان نرسیدن.

3-امتحان با 1/5 تاخیر برگزار شد و سر جلسه بچه هایی بودن با مدرک معماری که رو کارتشون امور باغبانی درج شده بود یا لیسانس آی تی که حسابدار خورده بود!

4-سوالات اختصاصی ما مربوط به رشته ریاضی بود و هیچ ربطی به کامپیوتر نداشت.

5-اواخر جلسه اختصاصی و در حالی که سالن خلوت شده بود دو تا آقا از پله ها بالا اومدن و به یکی از اتاقها رفتن. بعد یکی از خانوما رو هم از جلسه بلند کردن و به اون اتاق بردن! ایشون پاسخنامه و مدارکشون رو هم برداشتن و وقتی با اعتراض ما مواجه شدن گفتن به کار خودتون برسین! خب لازم به گفتن نیست که آقایون در حال ساپورت ایشون بود ن و جوابا رو ....


ببینید من آدم معمولی هستم. تمام مراحل زندگیمم کسی جز خدا رو نداشتم. شاید برا همینه که هنوز تو آزمونای استخدامی شرکت میکنم ولی میخوام بدونم این درسته که همچین امتحان نمایشی رو برگزار کنن و برای ماها که 20 تومن خیلیه برامون یه درد به دردامون اضافه کنن؟
واقعا نمیشد انتخاب شده ها رو مث همیشه بی سروصدا ببرن سروکار و ما رو دو ماه معطل نکنن و دلمونو خوش نکنیم به آینده ای که وجود نداره؟
نمیدونم بقیه چه فکری دارن ولی من ترجیح میدادم اون خانومو بدون آزمون ببرن تا ایتکه انقدر بچگانه و مسخره سر جلسه جوابا رو بهش برسونن.


به شهرداری مراجعع کردم حتی به سایت سازمان بازرسی شکایتمو بردم ولی مطمئن نیستم...

نا شناس 1 بهمن 1390
قابل توجا استاندار به ظاهر دلسوز که فقط بلده جلسه کارگروه تشکیل بده و آمار بگیره من خودم تو امتحان شرکت کردم بذارید از سوالات تخصصیش بگم که شهردار و رویس شورای شهر هم نمی تونستن جواب بدن دوم اینکه شما نیروهاتون و گرفتید ب=این امتحان الکی و برای جمع کردن پول بود تا کیسه های دوخته شده یخودشون برای این جوونهای جویای کار پر کنن من وقف می کنم پولم و تومالشوم اگه کلکی در کار بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.